tirsdag den 8. juli 2014

Der var engang ...

... en blog. En blog, der hed 'byhornung'.

Bloggen var et kreativt og visuelt univers, der rummede alt det mit hjerte begærede. Serigrafitryk, kreative projekter, opskrifter på søde sager, inspiration, billeder af mine helt ustyrligt dejlige unger og ikke mindst noget med prikker. Det har været en skøn rejse, som jeg har været på med bloggen, og jeg har virkelig nydt det. Nydt at lægge billeder ind, og på den måde genskabe og fastholde skønne øjeblikke, som har haft stor betydning for mig.

Men tiden er løbet fra bloggen, og det er den, fordi jeg aller helst vil gøre alle indlæg indbydende, inspirerende og lækre at se på, samtidig med at teksten også skal være værd at læse. Og enhver derude på den anden side af skærmen skal vide, at det tager rigtig - som i RIGTIG - lang tid, at lave et gennemarbejdet blogindlæg med velskrevet tekst og flotte billeder. Den tid har jeg ikke tid rådighed nu, som dengang jeg startede bloggen, og jeg vælger derfor, at lade min blog rinde ud med tidevandet.

Jeg lader fortsat siden blive liggende her, og hvis du stadig gerne vil følge med i min hverdag og mine projekter, er du meget velkommen til at klikke ind hos mig på Instagram.



Tak for nu, og tak fordi du kiggede forbi.
Det har været en fornøjelse, og jeg ønsker jer alle den dejligste sommer!

P.s. Jeg kan lige nævne, at jeg har trykt ovenstående postkort i fire forskellige varianter, der alle kan købes på min webshop (den løber nemlig ingen vejne).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for kommentarer, og kan lide at høre lige præcis din mening.